VILL DU VARA EN ATTRAKTIV ARBETSGIVARE OCH SKAPA FLER AFFÄRER?
Då kan en kaffekopp vara ett sätt för dig nå dina mål!
Det är bevisat att mjuka värde i relationer skapar bättre lönsamhet och lojalitet men allt för ofta är det svårt att hitta både tid och kreativitet till det.
Men vad har en kaffekopp med lönsamhet och lojalitet att göra?
Tänk dig om du skulle ge personliga kaffekoppar till alla i ditt arbetslag. En kaffekopp som alla har sitt eget namn på. Tänk att göra samma sak för dina kunder, men istället med texten ”Du är värdefull”, och sen er logga på.
Det här är ett smart och strategiskt sätt att visa omtanke på som främjar bolagets varumärke och resultat.
BUSINESS SERVICE PAKETET
För dig som är chef men saknar tid till att projektleda, sammanställa och påminna vid inköp och beställningar.
Som saknar kreativitet och kunskap att hitta rätt produkter till årets alla aktiviteter och högtider.
I rollen som chef finns det alltid två nyckelroller som behöver servas och som du mäts på - och det är hur duktig du är på att göra dina medarbetare och dina kunder framgångsrika. Och relationsarbete tar tid. Mycket tid.
Hur kan du vårda dina relationer på bästa sätt utan att behöva lägga tid eller energi på helheten och detaljerna?
I en värld där konkurrensen är stenhård om kunder och medarbetare och där mjuka värden och värderingar är viktigare än någonsin - finns det idag smarta sätt att vårda affärskritiska relationer och samtidigt skapa lönsamma affärer. Utan att du behöver tulla på din värdefulla tid - Jag hjälper dig!
DIN RÄDDARE I NÖDEN - EN BUSINESS SERVICE MANAGER
Att ta hjälp av en Business Service Manager är inte bara ett sätt för dig att spara tid, du får en lösningsorienterad och erfaren partner som hjälper dig att vårda dina medarbetare och dina kunder så att du kan lägga tid det du gör bäst i din chefsroll. Och som du tycker är roligast.
Din Business Service Manager tar över alla uppgifter kopplat till att beställa kläder och profilprodukter under 12 månader.
Du behöver inte längre svettas över att du har glömt bort att beställa en banner till mässan, missat att beställa en piké till Stefan, råkat hoppa över en konsult i teamet, tappat bort viktiga personer att fira inom organisationen.
Din Business Service Manager ser helt enkelt till att du går från att bli utskälld chef till uppskattad ledare som har kolla på läget - både hos teamet och kunderna!